Followers

Menyibuk hal orang tu sedap ke ? --'

assalamualaikum wbt kpd all readers . HAHAHA , today , aku ade HOT story nak post , em , berbalik pada tajuk , menyibuk hal orang tu sedap ke ? kenape ade manusia yg jadikan ''menyibuk hal orang'' tu sbg hobi diaorang pada masa lapang ek ? huhh , pelik-2 . setahu aku , menyibuk nie tak lah bagus mane punn , tp sebaliknye nanti kene cop P E N Y I B U K ! tak sedapp kann bunyi kalau orang dengar ? em , tu lahh . tak payah lahh nak jadi penyibuk weii , bukan dpt upah punn . huhu . adelah seorang hamba Allah S.W.T nie , tak habis-2 nak menyibuk hal orang . bro , kau ade keluarga yg nak kene jaga , so , tak payah lahh nak jaga keluarga org , har har har . aptb . dah tua-2 pun masih menyusahkan org . ehm , bila lahh nak berubah agaknye ? ntah ape-2 je . kadang-2 aku jadi kesian dgn kau nie , tapi ape boleh buat , aku takde hati nak tolong org mcm kau nie , menyedihkan sangat . menyayat hati kau tahu ? --' ehm , huhh , aku malas byk beriye maa mahu tulis pasal kau sbb aku tahu aku nie kecik lagi , tak patut sibuk hal orang tua . tp please ah , aku punn terasa jugak kau buat mcm tu , dah takde kerja lain ke ? wife kau tak mcm tu , sikit pun tak , baby kau laginye lahh . huhh , dah lah , aku harap Allah bagi petunjukNya dekat kau . semoga kau berubah lahh . kbaii . end :)

No comments: