Followers

dasar takde kerja punya KAKILIKE , name die Idham ..


caption : Muhammad Idham II - KAKILIKE yang terSANGATlah active , tak kira malam or siang . tak gaye manusia biase , dan tak juga gaye burung hantu . tak pernah lekang dpd tekan button LIKE tu . --'

HAHAHA . cam bongok kann ? aku nyaris nak pengsan sbb sebelum nie aku tak pernah lagi kene serang LIKE oleh mane-2 pihak , tapi hari nie , aku kena dgn die nie . gila terkejut wehh ,notifications pun lebih dpd 200 agaknye , takpun lebih lagi . ish . GILA wehh . semua comment , posts , status , album and what so ever , semua die nak LIKE !! AHAHHAAHA . orang yang pernah comment dgn aku punn kena jugak tempiasnye . sory bro , bukan aku punya kerja . HAHAHAHA . btw , TY sbb sudi serang wall aku . nasib baik kau gtw aku dulu nak serang . tp still terkejut sbb tak expected kau nak LIKE semua . HAHAHA . weh , LIKE kau tak kena block ke ? huhuhu . sedap ke robot wall orang nie ? tak kena penampor sebiji ke ? xDxD . HAHAHA , aptb :D . em . macam-2 . btw , kau seorang KAKILIKE yang terbaik ! chioow ~ baii . end :)

nah hambek nie :


No comments: