Followers

Alhamdulillah akhirnya :) THE ELEGANCE OF PACHELBEL - SERENADE


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum readers sekalian. Alhamdulillah bersyukurnya. Akhirnya saya jumpa jugak music instrumental yang dah lama saya cari. Haha. Music ni saya mula usha at blog sorg mamat ni. Handsome lah jugak kot. Hihihi. Gurau. Bila saya baca blog dia, menangis kot. Dah laa letak music ni memang mendorong saya untuk menangis lagi ah. Huhu. Pastu kali kedua, saya dengar dalam Halaqah Sentuhan Qalbu TV9 dia cakap pasal Rasulullah S.A.W, letak jugak music ni, memang sedih lah. Dua kali saya usha2, tapi tak jugak jumpa2. Dah puas tulis macam2 at YouTube, tapi tak jugak jumpa. Masa tu memang dah fedap lah. Kempunan nak music ni. Tak tahu kenapa. Music n macam kasi saya satu aura. *merepek sudah. Hihihi.
Pastukan, lepas saya dapat tahu title dia, ape lagi, copy paste title and then terus download. Tak salah rasanya selalu dengar music yang takda orang bercakap. Huhu. Music ni buat saya teringatkan dosa2 saya. Mesti segelintir orang akan kata saya pelik kan? Well lain orang, lain perangai. Dan ini perangai saya, bila dengar music sedih, akan buat saya ingat dosa then insaf pastu taubat. Adakah salah?? Rasanya tak kot. Saya takda niat lain pun. Hm. Cuma saya bersyukur sebab saya dah jumpa music ni, if tak, saya masih akan dengar recording music ni. Haii sekat2 kot. Haha. Sakit telinga dengar. Hew ;3 So ini, saya posts sekali dengan video YouTubenya. Hee. Selamat mendengar :)








Best kan? Slow je music dia. Huu. Boleh menangis kalau tengah baca cerita sedih. Hoho :) Download jgn tak download :D Kbai bai.

No comments: