Followers

Manusia nie cepat berubah :( via : Muhammad Idham (Facebook)

Assalamualaikum w.b.t to all readers . ehm . pinjam status kau jap Idham . boleh kann ? kejap je . haha . ehm . betul sangat status Idham nie ''semalam lain , hari nie lain , manusia cepat betul berubah'' aku setuju seratus percent ber . yes . kalau dah nama pun manusia , bila-2 mase je boleh berubah . kann ? :( . cepat dgn lambat je . aku pun ade lah kenal seorang mamat capital T nie . ehm , nak dijadikan cerita sedih tu tak lahh . tapi sumpah die memang manusia ''HANTUBERUBAH'' . hahaa ! tibe je . tak . maksud aku , die nie dulu kemainnn rancak berborak dgn aku mcm dah bertahun-2 kenal , pastu aku pun tak tahu kenape , takde angin , takde ribut , die diam mcm dah ghaib dpd dunia nie . opss , hahaha . aku rase aku takde pun ''bunuh'' sape-2 yg rapat dgn dia . (tibe je) . sampai dia diam je dgn aku . ehm . yela , lumrah hidup manusia cepat berubah nie . aku hope gila dekat kau kawan , kita jadi lahh kawan mcm dulu semula eh . aku gembira dapat kawan yg sporting mcm kau . serious-2 , em . huhh  ~ kbaii . end :O

No comments: