Followers

kecewe . :(

hari yang malang . kenape ?? kenape mesti sekarang aku tahu pasal nie ? petunjuk dpd Allah ke ?? aku bertepuk sebelah tangan ? perempuan ape aku nie ?? sedar lah diri tu sikit . mmg betul Allah belum izinkan aku bercinta dgn makhluknye kerana aku masih belum sempurna mencintaiNya & RasulNya . yes . exactly . reason yang tepat sekali . okay . aku redha . walaupun hati nie sakit sgt . sakit sgt2 . tak daye da aku nak tanggung cinta tepuk sebelah tgn nie . okay . ' S ' aku relakan ko pergi dgn budak Pontian tu ea . (: . harap ko bahagia . ptt lha aku ' bahagia ' sgt mse ms8 dgn ko td . rupenye ade bende nak jadi . yang aku sendiri tak duga . takpe lha awak . :( . sekarang hati cinta aku betul2 kosong tanpa ade sesiapa . -,- . Allah tak bg saya mencintai makhlukNya . saya redha . Allah bg sume nie sbb nie yang terbaek utk saya . =,=' . patot ke aku remove die ?? block terus ??

No comments: