Followers

23 Mac 97/11 .. :))

hehehe . hahaha . aku suda tue ! yay ! like3 . ergh ! tbe je dak . tah mnde2 . em btw skang aku da 14thn s0 be m0re matured aeen ! haha . u still can be a kidd0 . haha . oraite ? . ahah . emm . bole thn lha rmai yg baek aty conteng wall aku nyh dgn mnulis ''happy birthday'' lha , ''selamat ary jadi'' lha . mcm2 lg lha . btw thnx aw korang sume . sayang aw0kme seme . haha .  1st aku dpt hdiah dpd Anis Nadhirah . bff aku slamanye . thnx awk . cntik beg tu . saia suke snads . heee . b4 dats aku da dapt beg Converse n Adidas from my parents . thnx ma n abah . cntik beg tu . styl0 . aeen suke . hee . n n0w !! saia dpt present dpd akq aku yg trsyg . tah mnde tah dy bg but cntik doe . tak rety nk ckp dy bg bnde tp lw0 a . c0mel gler . emm . skg aku msh mnunggu jnji2 mnis org nk ksi aku hdiah., bhahahahahahha . especially Mr. Fiezy K0la . hahaha . ciap kw . aku tggu nyh . emm .. haa , aku terharu gler tyme prep mlm sblum ary jd aku tu . geng2 aku wish n tlis besar2 kt ppan putih n s0xnye rmai yg bce + wish . haha . es0knye tu lg dhsyt . aku msuk2 klz ats ttbe dorg nynyi utk aku . nk gelak ade . nk nngis un ade . prasaan brcampur baur . ahahaha . ''budak'' tu tak wish aku pun . takpe lha awk . hdiah yg plg brmkne adlah dgn awk cple n dak yg trgila2 kn awk tu . haha . takde lha dy mrana nty . kite kn da takde pape s0 g0 after her . ((: . okay sayang ? saia jjur saia sayangkn geng2 saia iaitu anis,eiyra,eiyna,aina,shatul,anna,ikin,yana,syaz, .. hehehehe . muahmuahmuah ! <3 <3 .. sayang selamanya !

No comments: